Ahad, 16 Januari 2011

GUBAHAN


GUBAHAN   -   Bunga yang saya gubah untuk ibu mertua masa hari raya yang lepas



GUBAHAN -  buah-buahan plastik yang digubah semula untuk pelanggan tetap saya Pn Robiey. Dengan tambahan bunga saya cuma caj RM25.00. Cantik & menarik kan?....
 
GUBAHAN  - tempahan untuk pelanggan tetap saya Pn Robiey untuk hiasan pelamin

GUBAHAN  -  tempahan untuk pelanggan tetap saya Pn. Robiey untuk hiasan pelamin

GUBAHAN -  Saya juga menyediakan perkhidmatan gubahan semula bunga lama.  (Bunga lama jagan dibuang, kalau digubah semula ia akan menjadi lebih cantik dan juga boleh menjimatkan) Bunga yang saya gubah semula untuk pelanggan. Mula-mula hanya bunga matahari sahaja. Kemudian saya gubah semula dengan menambahkan bunga ros merah dan bunga ros putih kecil untuk menaikkan seri. Caj perkhidmatan tertakluk kepada penambahan bunga dan lain-lain. Untuk gubahan semula ini saya cuma caj RM20.00 termasuk penambahan bunga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan